duminică, 20 decembrie 2015

In vizita la un vis- Moara de Hartie!

Este absolut minunat sa cunosti oameni care viseaza. Este absolut minunat sa vezi cum, cu tenacitate si profesionalism, visele lor se transforma incet dar sigur, in realitate. Pentru ca, nu-i asa, viata bate filmul!
Atunci cand i-am cunoscut, in urma cu 4-5 ani, pe Dana si Ioan Georgescu, visul lor era sa aiba o Moara de Hartie, sa scoata tiparituri manuale pe o hartie facuta tot de ei, sa ii invete pe copii despre cum se scoteau odinioara ziarele.
Pe atunci, faceau o prima colecta de carti si hartie pentru acest vis, iar eu cand am auzit, nu am stat pe ganduri deloc, atat de interesanta mi s-a parut ideea, dorinta, nazuinta lor.
Astazi, cand i-am vizitat si mi-am facut propriile felicitari in Moara lor, visul e aproape gata transferat in realitate, dar ghici ce: vin din urma alte vise, pentru ca un lucru bun aduce un altul si mai bun si pentru ca ce-ar fi viata fara vise?
Nu vreau sa va spun ce veti gasi acolo, asta scrie si pe site-ul www.moaradehartie.ro, ce nu scrie este sentimentul pe care il traiesti in Moara, printre toate acele obiecte adunate cu grija, dar mai ales placerea pe care o simti cand iti faci propria tiparitura, de fapt placerea creatiei, cea care ne indeamna sa mergem mai departe.
Mergeti sa vizitati un loc nascut dintr-un vis, veti vedea ca se poate, se poate sa iti urmezi calea chiar si in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu