duminică, 28 august 2016

Citindu-l pe Patraru!

Adica de ce sa-l citesti pe Patraru? Ce, n-are emisiune de luni pana joi, pe Digi? Si, oricum, cartea nu se compara cu nicio reprezentatie live de-a lui, pentru ca, na, omul are sarm, are expresie, trece ecranul, cum se zice....
Bine, normal ca aveti dreptate, eu doar va spun de ce ar fi bine sa aveti cartea " Starea natiei" in casa, ca un medicament. Un medicament contra tristetii, pentru stimularea rasului si pentru combaterea singuratatii.Fara efecte secundare adverse, desi, aici, nu bag mana in foc. Se poate ca, dupa cateva pagini, sa va ganditi la manipulare, la coruptie, se poate sa vi se nasca dorinta de a trai cu adevarat intr-o tara in care deviza principala sa ajunga: nu se poate decat asa! Asa cum zice legea, nu asa cum sunt exceptiile ei.
In carte sunt textele lui de la emisiuni, la cele mai multe am ras cu lacrimi, la altele am zambit larg, la cateva am zambit in coltul gurii, iar cu vreo doua-trei chiar n-am fost de acord. Dar pe total, recomand cartea, pentru ca se poate citi foarte usor, oriunde ai deschide-o se afla un text ce nu are legatura cu altul, apoi pentru ca pe masura ce citesti, iti si aduci aminte figura lui, ca, deh, Patraru e un personaj cu multe figuri, roluri si creatii,  si in plus, majoritatea situatiilor de care aduce vorba le-ai trait si tu, uite, dom'le, mi s-a intamplat si mie cutare si cutare lucru.
Si acum si ceva trist: o emisiune, oricat de buna ar fi, n-o sa dureze la infinit, pe cand cartea.....cartea ramane o perioada mai lunga in vietile noastre, asta e deja dovedit.
Deci,  va recomand sa luati si sa cititi cartea, eu am comandat-o direct de pe site, Starea natiei, altfel, recunosc,  habar n-am pe unde s-ar gasi. In rest, voie buna si lectura usoara!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu