duminică, 21 februarie 2016

Cu Marius Manole, despre carti si nu numai!


"Librar pentru o zi" este un proiect al Librariei Bizantine, prin care diferite personalitati din domenii si mai diferite: teatru, film, istorie, literatura, critica literara, etc. sunt invitate sa recomande cateva carti pe care le-au citit sau la care si-au adus partial sau total aportul.

                       Miercuri, 24 februarie, ora 19.00

       LIBRAR PENTRU O ZI este MARIUS MANOLE

 

Eu am fost la doua astfel de evenimente, cu doamna Georgeta Filitti, pe care o ador, pur si simplu (puteti citi ce am scris despre ea chiar aici, pe blog) , si cu Alexandru Tomescu, fata de care am un imens respect, si , de cand l-am cunoscut personal, si o imensa simpatie. Atmosfera care ia nastere acolo, in librarie, ideile si gandurile care se transmit cu o forta extraordinara, fac din aceasta intalnire ceva ce ai vrea sa dureze cat mai mult.


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu