vineri, 25 noiembrie 2016

Liceeni din Falticeni, la concurs!

Eu nu am ajuns inca la Falticeni, dar din ce am aflat despre acest oras si din ce descopar in continuare, rezulta asa: nu stiu prin ce combinatie fasta a spiritelor de ieri si de azi, a conditiilor climaterice poate?!? precum si a gandurilor luminoase ce plutesc pe acolo parca mai mult ca prin alte parti, iata ca se nasc niste proiecte, niste concursuri si niste festivaluri la care nu, nu va gandeati ca ar putea exista in vremurile pe repede-nainte pe care le traim. 
Azi, de exemplu, de la ora 16, la Liceul Teoretic"Nicu Gane" din localitate , se organizeaza o preselectie pentru a deveni  un "Birlic", adica pentru a face parte din trupa de teatru cu acelasi nume, creata si pastorita de Liviu Mihaila, un om pentru care cultura si educatia inseamna puterea de a schimba lumea, de a o lasa mai buna pentru cei ce vin! Si da, am vazut trupa "Birlic"in actiune, cu ocazia unui turneu in Bucuresti si pot sa va spun ca energia, emotia si pasiunea pe care ti le transmit te incarca cu optimism, generozitate, bucurie si placere pentru mult, mult timp. Deci, liceeni din Falticeni, mergeti sa va incercati talentul si norocul la concurs, iar voi , potentiali spectatori, incercati sa mergeti la un spectacol de-al lor, sigur veti trai o experienta de neuitat!
Detalii :Poti sa devii un "Birlic"!



Unul dintre cei mai  mari actori de comedie
 pe care i-am avut si despre care consider ca se vorbeste prea putin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu