duminică, 4 martie 2018

Dezbatere la bistro!

N-am fost la bistro Matrioska, inca, dar pe Filip Lucian Iorga l-am cunoscut acum cativa ani, la o lansare a uneia din cartile din seria coordonata de el, la editura Corint: Istorie cu blazon. De atunci, l-am citit, am participat la conferinte tinute de el, l-am urmarit in diverse emisiuni la tv si la radio, si, da, drumul pe care merge, acela de a ne revela dar si de a ne initia  in istoria familiilor de mari romani , din diferite perioade istorice si din diferite zone ale tarii, este un drum frumos, util, necesar si, mai ales , plin de speranta! Speranta ca , citind despre trecut, putem sa ne gandim la viitor si sa facem ceva, pentru a deveni si noi, la randul nostru, sursa de inspiratie pentru generatiile ce vor veni!
Miercuri, pe 7 martie, de la ora 19, sunteti, deci, invitati la o dezbatere despre "Familii care au facut Romania Mare" , un eveniment organizat sub egida  Asociatiei Nationale pentru Arte Vizuale Contemporane , care , astfel, inaugureaza seria de dezbateri " Romania la Centenar".Nu lasa sa treaca acest an fara sa iti aduci macar un mic aport la marea sarbatoare a tuturor romanilor, Unirea din 1918!
Detalii despre eveniment gasiti aici:Galeria intalnirilor

Carti din seria Istorie cu blazon gasiti aici: Istorie cu blazon


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu