duminică, 10 iunie 2018

O lansare cu gust de braga!

Nu stiu prin ce conexiuni demne de tehnologia din ziua de azi, la un moment dat mi-a aparut cuvantul braga pe un perete pe care il studiam pentru cu totul altceva. Pai, eu cand ma gandesc la braga, ma gandesc la zilele de vara petrecute prin Constanta secolului trecut, la vacanta, la soare, la mare si.....uite asa, facand cercetari am ajuns chiar la sursa. Adica pe site-ul Bogdania, subintitulat "Noua braga in vechiul Bucuresti", un site cu aroma de traditie, dar adaptata la noile conditii de modernitate. Adica ceea ce se poate face cu multe lucruri bune si vechi de la noi, exact ca si in cazul cladirilor paraginite, ce stau sa cada.
Haideti sa nu mai daramam, haideti sa reinventam si sa adaptam timpurile noi la obiceiurile specifice micii noastre tarisoare. Sper ca poate vom intelege din ce in ce mai bine mostenirea culturala, istorica, arhitecturala, etc., ce ne-a fost lasata, dar mai ales ca si noi trebuie sa lasam ceva celor ce vor veni.Ca sa aiba si ei la ce sa se gandeasca, la ce sa viseze, la ce sa aseze mai departe.
Deci, daca am ajuns pe site, l-am contactat si pe proprietar, care m-a si invitat la o lansare de carte, urmata de o degustare de braga, ceea ce va propun si voua, marti, la ora 19, la Librariile Humanitas de la Cismigiu.
Si daca braga nu e indeajuns ca sa va faca sa mergeti, atunci macar pentru doamna Filitti, un OM la care pasiunea se simte prin toti porii si pe care trebuie sa il vezi pe viu macar odata in viata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu