duminică, 21 august 2016

Voi ce va luati la mare?

Eu la mare nu plec niciodata fara carti si fara vise. Pai, poti sa te uiti la mare si sa nu incepi sa visezi? Te uiti la scoici si te gandesti pe unde s-or fi plimbat pana au ajuns in fata ta, te scufunzi in nisip si simti pasii atator si atator generatii inauntrul lui, vezi un vapor in zare si deja visezi la croaziera pe care o s-o faci si tu intr-o zi, poate la pensie, cine stie.............Si cartile, cartile se rasfoiesc, se frunzaresc, se citesc, se adnoteaza cel mai bine la mare, in zgomotul valurilor, in tipetele pescarusilor, in briza usoara ce invaluie plaja unde lenevesti. Am auzit ca sunt multi si cei care se simt inspirati de mare si scriu mult si bine, dar asta e o varianta pe care inca nu am incercat-o.
Gata, ati terminat de visat? Bine, atunci intrati pe zorilestore, este un site cu produse variate ale unor marci renumite, iar acum au o campanie care suna asa: cumperi orice produs de pe site pana pe 21 august ! si intri automat intr- o tragere la sorti din care vor rezulta trei castigatori ce vor merge la Vama Veche, fiecare dintre ei insotit de alti sapte prieteni. Bine, stiu ca azi e ultima zi, ce sa fac, am uitat complet de aceasta data, am scris in  campanie doar pentru ca mi-a placut subiectul. Si acum sa continuam mesajul campaniei: toti cei 24 de norocosi vor avea camparea in Cortul celor Sapte Simturi si micul dejun asigurate in perioada 26-29 august, iar cazarea va fi una speciala, in cel mai cool loc de camping din Vama si anume in Sandalandala!
Sa stiti ca eu am navigat pe zorile store si sincera sa fiu, au multe produse pe care le-as lua cu mine, dar pentru ca trebuie sa aleg unul,  acesta va fi o pereche de ochelari de soare, uite aici :Ochelari de soare. Ii poti folosi la citit, la plimbarile de pe dig, de-a lungul plajei, si mai gasiti voi cateva utilizari.
Deci, haideti repede, intrati pe site si alegeti ceva, ca nu-i de ici de colo sa mergeti la Sandalandala cu inca 7 prieteni. Eu nici nu am atatia, pe bune!
Aaaa, si stiti ce mi-ar placea? Daca vreunul dintre voi, cei ce cititi acest articol,  are norocul chior de a castiga, il rog sa dea un semn si sa imi trimita mica lui poveste de la Sandalandala. Nu am ajuns inca acolo!







3 comentarii:

  1. Ce iau la mare? Pasta de ras, adică... ;-)

    Eu la mare îmi iau întotdeauna cărți SF și un e-reader Nook bucșit cu de toate (pe ecranul alb/negru cu e-Ink se poate citi și în soare plin, fără efort: ecranul nu lucește). Pe e-Reader, dacă ai o cartelă obișnuită de 32 sau 64 GB, poți pune mai multe cărți decât vei putea avea vreodată în casă (volume tipărite): intră câteva zeci de mii de volume.

    Desigur, nu m-aș simți bine fără laptop, dar ăla e doar pentru urgențe profesionale (nu-l scot din toc decât dacă „arde”, dacă sună vreunul de la birou cu vreo urgență majoră...).

    Și e foarte frumos să ai cu tine un binoclu, stații radio portabile (dacă ești în grup de prieteni). Eu mai adaug o busolă (nu mă despart de ea, în excursii) și o lunetă pentru privit stelele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Razvan, pentru sugestii! De fapt, e-book mi-am luat si eu la mare si ai dreptate, e cuprinzator si usor de carat!

      Ștergere
  2. Printre cele mai faine lucruri pe care le poti face intr-o vacanta este sa te bucuri de o carte in timp ce lenevesti pe plaja. Nu exista vacanta fara sa-mi iau cel putin carte dupa mine. Ar mai fi șaptop-ul, aparatul foto, ocheleri de soare si castile de ascultat muzica.

    RăspundețiȘtergere