marți, 17 mai 2016

Ce face un om cu chitara si prietenii lui, Alchimie se numeste!

Omul cu chitara e Marius Matache. Prietenii lui sunt asa: cei de pe scena, Sorin Poclitaru (un artist conectat la trairea urbana ce n-ai mai vazut si nici auzit!, el este de fapt si textierul multor cantece de-ale lui Make), Cristi Mihai (naiul lui este de-acolo, se combina si imbina  intr-o sonoritate absolut armonioasa cu celelalte instrumente), Berti Barbera( nu mai  are nevoie de nicio prezentare!), Alexandru Panfilov (o chitara ce suna al naibii de bine), Lyiuba Gordievski ( a completat  profesionist cercul sunetelor de pe scena).
Apoi sunt prietenii din spatele scenei, pe ei nu-i stiu dupa nume, dar Marius ii stie, le-a multumit in felul sau unic.
Si apoi suntem noi, prietenii din fata scenei ,adica publicul, adica sustinatorii de Alchimie! Si o buna parte din noi am  ajuns la  concertul de lansare al celui de-al doilea cd al lui Marius Matache. Pai, v-am zis pana acum ce-am vazut si ce-am auzit.Dar ce-am simtit? La un concert live? Emotie. Energie.Bucurie. Frumusetea lucrurilor de zi cu zi, pe langa care altfel treci nepasator. Am ras, am cantat, am aplaudat, am dansat (pe scaun majoritatea pieselor), si am plecat de acolo alti oameni, pentru ca in asta consta Alchimia lui Marius:
in puterea muzicii sale de a schimba ceva in sufletul si in inima celor care-l asculta!


Si un cantec pe versuri de Sorin Poclitaru:

Pentru ca dupa ce o sa ascultati, o sa vreti sa stiti mai multe, atunci va trebui sa intrati aici: Marius Matache
Si o fotografie de la locul faptei, cu micile bucurii ale unei lansari asteptate!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu