sâmbătă, 7 mai 2016

Se-ntampla ceva minunat la Comana!

Comana, o localitate aflata la 30 de kilometri de Bucuresti, este vie  datorita locuitorilor sai. Asta se stie deja, pentru ca, asa cum am mai spus, nu conteaza unde traiesti, ci ceea ce faci ca sa iti imbunatatesti viata.
In afara de manastire, care are si un muzeu al obiectelor vechi (acolo am vazut si am auzit  prima data un patefon, care si functiona, culmea!), in afara de faptul ca acolo au locuit Gellu Naum si Ana Blandiana, in prezent in Comana se dezvolta de la un an la altul  o poveste minunata a unor tineri frumosi "in suflet si-n simtiri", vorba poetului. Pentru ca despre poezie este vorba, despre carti si despre o moara. De hartie. O moara a sperantei ca viata poate fi traita frumos, alaturi de pasiunile tale. Despre Dana si Ion Georgescu si moara lor de hartie am mai scris aici, In vizita la un vis
In decembrie 2015, cand i-am vizitat la Moara pentru prima oara, am aflat si despre ceea ce aveau in plan pentru 2016: Satul mestesugurilor , un loc in care vechile meserii din zona sa fie practicate, dar si predate noilor generatii , un loc in care produsele realizate de mestesugari si ai lor ucenici sa isi gaseasca drumul catre alti iubitori de traditie, de autentic, de frumos. 
Acum, de fapt chiar maine, 7 mai 2016, are loc inaugurarea acestui proiect absolut incantator, incepand cu ora 11, iar in program sunt o sumedenie de activitati care mai de care mai atragatoare si datatoare de buna-dispozitie. 
Daca nu puteti ajunge maine, sa stiti ca sunteti bineveniti si in zilele/lunile  urmatoare, deoarece  aceasta frumusete de sat trebuie sa ajunga in inimile cat mai multor oameni!
 



















Detalii despre eveniment chiar aici: Satul Mestesugurilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu